Frakt & Retur

Les her informasjon om våre retningslinjer for frakt og retur

RETNINGSLINJER FOR FRAKT OG KOSTNADER

Vi tilbyr gratis frakt på alle bestillinger over 600 NOK til hele Norge.

Pakke i postkassen 49 NOK.

 

LEVERINGSTIDER

I Norge er leveringstiden fra 2-5 virkedager.

Alle pakkene sendes fra vårt norske lager i Alta. 

RETUR OG PENGENE TILBAKE GARANTI

Du har rett til å returnere kjøpene dine innen 14 dager for full refusjon. Retten til å returnere er bare for produkter som er uåpnet, i originalemballasje og i salgbar tilstand. Vi betaler alle postkostnadene for retur. Det samme gjelder hvis du merker at produktene du mottok er defekte av en eller annen grunn.

Hvis du ønsker å returnere eller har spørsmål om retur, kan du kontakte oss på: support@aarjahealth.no

Eller ring oss: +47 784 42 000

I Aarja tror vi på åpenhet og kvalitet. Vi lover at alle våre produkter er laget med de høyeste kvalitetsstandardene, og de inneholder bare akkurat det vi sier på etiketten. Hvis du ikke er fornøyd med kvaliteten på våre produkter/tjenester, vennligst kontakt oss slik at vi vet hvordan vi kan forbedre oss og betjene deg bedre.


REKLAMASJON

Etter at du har mottatt produktene, må du, så snart du har anledning til det, undersøke om leveransen er i samsvar med ordrebekreftelsen, om produktene er blitt skadet under transporten, eller om det er feil eller mangler ved produktene.

Dersom produktene har feil eller mangler når du får produktene i din besittelse kan du etter omstendighetene kreve retting av feilen, omlevering, prisavslag, erstatning eller at kjøpet heves. Melding om feil og mangler ved produktene kan overbringes oss muntlig eller skriftlig ved å gi beskjed til kundeservice innen 14 dager etter at du oppdaget feilen eller mangelen. Vi anbefaler av bevishensyn å sende oss reklamasjon skriftlig til kundeservice. Vi vil skriftlig bekrefte mottak av alle reklamasjoner, og utbetale kjøpssummen innen 7 dager.

Kontaktinformasjon vedrørende klager:
Tlf: +47 784 42 000
E-post: support@aarjahealth.no


KONFLIKTLØSNING

Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Kjøperen kan kontakte Forbrukerrådet for å få hjelp i en mulig tvist med selgeren, eller EU-kommisjonens klageportal kan også brukes hvis du vil sende inn en klage. Dette er spesielt relevant hvis du er en forbruker bosatt i et annet EU-land. Klagen sendes inn her: http://ec.europa.eu/odr.

 

UAVHENTET FORSENDELSE

Vi leverer alle bestillinger gjennom Bring i Norge (Finland Posti) eller lokale posttjenester. Pakker oppbevares på siste stoppested i 7 dager (legg merke til at dette kan variere og kan være opptil 14 dager). Du får et varsel når pakken ankommer. Hvis du ikke har fått pakkevarselet eller hentet pakken din, kan du kontakte oss. Uavhentet forsendelse returneres ikke med mindre du kontakter vår kundeservice for å erklære det. Alle uavhentede pakker vil automatisk bli belastet 100NOK for porto og håndtering i forbindelse med refusjonen. Kontakt oss alltid om det er problemer med forsendelsen eller bestillingen din, takk.


FIRMADETALJER

Hovedkontor, Norge
Aarja Health AS
Altaveien 92, 9513 Alta, Norge
E-postadresse: aarja@aarjahealth.com
Telefonnummer: +47 784 42 000

Aarjas fabrikk, Finland
Minorito OY
Teollisuustie 16, 60100 Seinäjoki
E-postadresse: minorito@minorito.fi
Telefonnummer: +358 20 730 1160