ABONNEMENT-

gjør det enklere
Å LEVE SUNT

Spar 15% på dine mest brukte kosttilskudd! Ingen bindingstid! Det er veldig enkelt å få til - klikk på et produkt og velg "Abonnér"-knappen og velg hvor ofte du vil få de levert. Klikk på "Legg i handlevogn" og fortsett deretter å handle mer eller gå direkte til betaling.

KLIKK PÅ ET PRODUKT OG DERETTER PÅ "ABONNÉR"
FÅ -15% PÅ ALLE DINE FAVORITT-PRODUKTER
AVSLUTT NÅR SOM HELST. INGEN BINDINGS- ELLER OPPSIGELSESTID

abonnér, så skal vi
GJØRE RESTEN

Inne på produktsiden rett over kjøpsknappen har man to valg - enten enkelt kjøp eller abonnement. Klikk på Abonnér og spar (15%) og velg antall og leveringsfrekvens. Abonnér i dag, og vi vil levere dine favorittprodukter direkte til deg hver måned eller når det passer deg best. De kommer alltid i tide og passer ethvert budsjett!

ikke sikker på hvilke kosttilskudd
SOM PASSER DEG BEST?

Ta denne enkle 5-minutters testen for å finne ut hvilke kosttilskudd som vil hjelpe deg med å nå dine helse-mål.

 

VANLIGE SPØRSMÅL

 

HVORDAN LEGGE TIL FLERE PRODUKTER I SAMME BESTILLING?


Hvis du vil ha mer enn ett produkt i abonnements-ordren, kan du fortsette å handle og legge til andre produkter på samme måte til bestillingen din (se instruksjonene ovenfor).

ER DET MULIG Å HA ULIK LEVERINGSFREKVENS FOR ULIKE PRODUKTER? 


Ja, du kan velge ulik leveringstid for hvert produkt du legger i handlekurven.
Du kan også redigere leverings- og faktureringstiden fra linken du finner fra bekreftelsesordren, eller ved å kontakte oss på aarja@aarjahealth.com

HVA ER FRAKTKOSTNADENE PER BESTILLING?


I Norge koster frakten 49 kr. Vi tilbyr gratis levering på alle bestillinger over 600kr i Norge og alle land i EU. Les mer om fraktkostnader herfra.

KAN JEG KOMBINERE ABONNEMENT OG ET ENGANGSKJØP?

 
Ja, det kan du
. Du kan velge mellom abonnement og engangskjøp separat på hver produktside.

HVORDAN KAN JEG GJØRE ENDRINGER I MIN ORDRE?

 
Når du bestiller et abonnement får du tilsendt en e-postbekreftelse - fra linken i denne e-posten kan du redigere eller kansellere bestillingen din. Du vil alltid få et varsel på din e-post før neste forsendelse, og der er den samme linken for å kunne redigere bestillingen din.

Hvis du har mistet linken eller ønsker å redigere eller kansellere bestillingen din, kan du også kontakte vår kundeservice ved å sende en e-post til aarja@aarjahealth.com.

KAN JEG ENDRE LEVERINGSTID?


Når du bestiller et abonnement får du tilsendt en e-postbekreftelse -
fra linken i denne e-posten kan du redigere eller kansellere bestillingen din. Du vil alltid få et varsel på din e-post før neste forsendelse, og der er den samme linken for å kunne redigere bestillingen din.

Hvis du har mistet linken eller ønsker å redigere eller kansellere bestillingen din, kan du også kontakte vår kundeservice ved å sende en e-post til aarja@aarjahealth.com.
 

HVORDAN AVSLUTTER JEG ET ABONNEMENT?

 
Når du bestiller et abonnement får du tilsendt en e-postbekreftelse - fra linken i denne e-posten kan du redigere eller kansellere bestillingen din. Du vil alltid få et varsel på din e-post før neste forsendelse, og der er den samme linken for å kunne redigere bestillingen din.

Hvis du har mistet linken eller ønsker å redigere eller kansellere bestillingen din, kan du også kontakte vår kundeservice ved å sende en e-post til aarja@aarjahealth.com.

UNNGÅ TOMME BOKSER AV DINE NORDISKE SUPERHELTER!