gjør det enklere
Å LEVE SUNT
ABONNEMENT-
Spar 15% på dine mest brukte kosttilskudd! Ingen bindingstid! Det er veldig enkelt å få til - klikk på et produkt og velg "Abonnér"-knappen og velg hvor ofte du vil få de levert. Klikk på "Legg i handlevogn" og fortsett deretter å handle mer eller gå direkte til betaling.
KLIKK PÅ ET PRODUKT OG DERETTER PÅ "ABONNÉR"
FÅ -15% PÅ ALLE DINE FAVORITT-PRODUKTER
AVSLUTT NÅR SOM HELST. INGEN BINDINGS- ELLER OPPSIGELSESTID
abonnér, så skal vi
GJØRE RESTEN
Inne på produktsiden rett over kjøpsknappen har man to valg - enten enkelt kjøp eller abonnement. Klikk på Abonnér og spar (15%) og velg antall og leveringsfrekvens. Abonnér i dag, og vi vil levere dine favorittprodukter direkte til deg hver måned eller når det passer deg best. De kommer alltid i tide og passer ethvert budsjett!
ikke sikker på hvilke kosttilskudd
SOM PASSER DEG BEST?
Ta denne enkle 5-minutters testen for å finne ut hvilke kosttilskudd som vil hjelpe deg med å nå dine helse-mål.
VANLIGE SPØRSMÅL
HVORDAN LEGGE TIL FLERE PRODUKTER I SAMME BESTILLING?
Hvis du vil ha mer enn ett produkt i abonnements-ordren, kan du fortsette å handle og legge til andre produkter på samme måte til bestillingen din (se instruksjonene ovenfor).
ER DET MULIG Å HA ULIK LEVERINGSFREKVENS FOR ULIKE PRODUKTER?
Ja, du kan velge ulik leveringstid for hvert produkt du legger i handlekurven. Du kan også redigere leverings- og faktureringstiden fra linken du finner fra bekreftelsesordren, eller ved å kontakte oss på aarja@aarjahealth.com
HVA ER FRAKTKOSTNADENE PER BESTILLING?
I Norge koster frakten 49 kr. Vi tilbyr gratis levering på alle bestillinger over 600kr i Norge og alle land i EU. Les mer om fraktkostnader herfra.
KAN JEG KOMBINERE ABONNEMENT OG ET ENGANGSKJØP?
Ja, det kan du. Du kan velge mellom abonnement og engangskjøp separat på hver produktside.
HVORDAN KAN JEG GJØRE ENDRINGER I MIN ORDRE?
Når du bestiller et abonnement får du tilsendt en e-postbekreftelse - fra linken i denne e-posten kan du redigere eller kansellere bestillingen din. Du vil alltid få et varsel på din e-post før neste forsendelse, og der er den samme linken for å kunne redigere bestillingen din.
Hvis du har mistet linken eller ønsker å redigere eller kansellere bestillingen din, kan du også kontakte vår kundeservice ved å sende en e-post til aarja@aarjahealth.com.
KAN JEG ENDRE LEVERINGSTID?
Når du bestiller et abonnement får du tilsendt en e-postbekreftelse - fra linken i denne e-posten kan du redigere eller kansellere bestillingen din. Du vil alltid få et varsel på din e-post før neste forsendelse, og der er den samme linken for å kunne redigere bestillingen din.
Hvis du har mistet linken eller ønsker å redigere eller kansellere bestillingen din, kan du også kontakte vår kundeservice ved å sende en e-post til aarja@aarjahealth.com.
HVORDAN AVSLUTTER JEG ET ABONNEMENT?
Når du bestiller et abonnement får du tilsendt en e-postbekreftelse - fra linken i denne e-posten kan du redigere eller kansellere bestillingen din. Du vil alltid få et varsel på din e-post før neste forsendelse, og der er den samme linken for å kunne redigere bestillingen din.
Hvis du har mistet linken eller ønsker å redigere eller kansellere bestillingen din, kan du også kontakte vår kundeservice ved å sende en e-post til aarja@aarjahealth.com.